Friday, February 10, 2012

kegembiraanku pada hari ini..

memang gembira tak terkata bile aku mengenangkan hari ini yakni hari jumaat bersamaan 11 februari 2012..ini kerana ada dua peristiwa yang membuat happy ya amat...

1. aku dapat membeli handphone baru...
- impian nak dapat hendphone touch akhirnye tercapai..ayah aku sanggup pinjamkan duit dia kat aku untuk bali handphone baru nak ganti handphone lama yang tak seberapa nak rosak tu...sekarang ni yang aku tahu musim handphone blackberak blackberry dengan iPhone...disebabkan aku belum mampu lagi nak beli dua benda alah tu...aku hanya mampu membeli handphone berandroid...(cakap je la handphone samsung galaxy)..handphone yang aku beli ni memang penuhi ciri2 yang aku nak..the latest dan yang penting tak cekik orang darah..aku memang bajet rm300++ untuk beli enset baru...biar tahan lama dan puas hati..itu yang penting...mempersembahkan...

samsung galaxy y...y means young..young means muda..muda means nak penampor...(itupun mau tanya ka)..

2. Follower blog aku dah genap 100..
- saban hari aku mengenangkan bile la follower aku yang ke 99 tu nak jadi 100..pageview bertambah setiap hari tapi follower tak tambah-tambah..apo citor ni..dah2 cakap banyak pun tak guna...yang penting sekarang follower dah kata beratus..bukan puluh2 lagi dah...nak empatbelasratusribu, nanti2 la...walaupun ku jeles ya amat kepada bekas rumate merangkap kawan baik aku yang sudah pun mencapai follower 1000++..jeles mak jeles..

nampak tak?


ini lah dia follower ke 100 aku tu..

ini blognyer...ekceli aku dah jeling2 blog dia dulu cos she's talking bout my bf #perasankejap..

2 comments:

aizureenharun said...

Wahh , malunye masuk page awak :D haha

Nurul Dyanna said...

jangan la malu2..haha