Thursday, April 12, 2012

baucer buku aku habis ke mana...

akhirnya baucar buku rm200 tu habis jugak dalam masa 2 3 minggu je...yang pasti aku guna baucer tu bila duit ptptn dah masuk..senang nak cover bila tak cukup..memang tak cukup pun..aku terover belanja..almost rm300 aku beli buku ngan alat tulis...membazir betul..tapi takpe..membazir untuk kebaikan..

novel, buku pasal kucing dan buku research jadi pilihan..sori gambar blur..gambar asal hilang..
tak lupa juga buku resipi..huhu..paham2 sudah..
*tak lupa juga alat2 tulis yang dah lama habis/hilang tu..



bukan macam ni..ni sample je..


*walaupun kerajaan bagi peruntukan rm200 seorang..tapi beli punya beli..hamek kau rm250++ aku belanjakan kat kedai buku...adoiii..tepuk kepala 

0 comments:

 

Dyan Template by Ipietoon Cute Blog Design