Sunday, April 8, 2012

when stranger calls (part 2)..

walaupun aku menulis benda ni dengan patah hati..(ada la sebabnya kan)..tapi disebabkan reader aku nak tau sangat sambungan cerita ni aku tulis jugak..


sesape yang terlepas baca sile baca ni dulu.. when stranger calls part 1

where we stop?..ok ingat aku stop masa after discussion yang buat kitorang satu group ni dah naik minyak angin..tapi aku taw dia akan tetap ganggu kitorang...hari isnin waktu kelas english setiap group kena buat consultation dengan lecturer kat pejabatnya..as I can predict..the crazy boy will disturb us...dia takkan percaya kata2 gf dia..then dia kol aku..masa tengah consult dengan teacher tu la dia telefon...memang dasar &^%$#&*(((...kenapa la dia tak biar aku hidup tenang?????...why why...

esoknya waktu kelas spatial waktu discussion lagi he call..sebab salah dengar, gf dia terbagi telefon kat orang lain yang namanya lebih kurang sama nama dengan kawan aku..tapi aku dapat predict kawan aku yang soft-spoken ni akan meletup jugak dengan dia..but she only talk to him in just 2 minutes...kalau dia sekejap tu pun dah meletup..lagikan aku yang satu sem lebih ni ha...sesuatu yang betul2 buat aku ambik tindakan drastic warning kat coursemate bile dia mula mintak no tepon kawan aku lagi sorang..for what purpose?..confirm la nak buruk2kan gf dia..nak tolong jawab soklan2 mengarut dia tu...then what I do is..aku post kat group suruh coursemate block atau remove fb yang dia control tu..cos he's dah melampau sangat2...takut dia buat sama macam aku & kawan aku..kena ugut kena maki sume...

pagi esoknya dia dengan marah nak bercakap dengan aku pasal hal aku post..rupa2nya dia taw lepas kawan aku terapprove kat group...dia menyamar jadi gf but different name...nampaknya dia betul2 tak serik...that's why dia marah...aku pun buat dengar tak dengar je dia cakap...sebab fatin liyana & yuyu zulaikha pernah bagitaw jangan dilayan sangat sebab dia lagi suke tengok reaction kite yang mengamuk dari reaction kite yg dengar lagu2 amuk..yeah yeah (bandi amuk style ok)..kengkadang tu aku merasakan aku ni maybe dah femes sebab tu org2 macam ni wujud dlm hidup aku...#perasan...

the crazy boy : AKU SEBAR NO KO KAT FACEBOOK BARU KO TAW..
my reaction : SEBAR LA..ADA AKU KISAH...

after 5 minutes..he sent me a mesage (gaduh hebat mana pun last2 aku jugak yg dia carik...nak kata aku pakai spell ubat pengasih takde pulak) yang bla bla bla about his gf...aku pun dah balas ape yang patut..and now I'm heard dye dah break up...it's a relief for me dan juga seantero kelas sebenarnye...


No comments: