Friday, November 9, 2012

The Avengers


ni lagi satu movie berhabuk yang dah lama tengok tapi tak update2.. (perlu ke)..ramai cakap citer ni best since ini combination semua superhero...tapi bukan batman superman spiderman..tapi ironman, captain america, thor, hulk, hawk eye & black widow...kalau satu je superhero je beraksi dah bikin gempak..lagi la 6 superhero gabung..super gempak jadinya...mula2 malas nak tengok..sekali ayah ajak..tengok je la..memang tak mengecewakan...

mana paling macho mana paling hancur..#jahatpunyastatement



whan avengers in action...captain america paling hensem..



komen aku

1. honestly, aku tak penah tengok single movie superhero ni sume...tapi bile tengok citer ni ada gak info yang aku tau...macam captain america yang paling awal wujud since zaman ais and manusia jumpa dia balik waktu dia beku..

2. watak hawk eye dengan black widow ni superhero jugak eh?..nape tak penah nampak ada movie?..tapi yang jadi hawk eye ni boleh tahan hensem...

3. part paling lawak bagi aku masa the hulk lambung watak jahat sampai lembik...tak pasal2 digelar dewa lembik...

4. tapi biasala..movie omputih pun ada klise nya...bile kena serang dengan orang luar bumi..confirm bandar2 femes jadi mangsa..tapi aku tak ingat bandar ape ni...


5. semua pelakon2 pakai pelakon asal..means captain america tu memang dia bawak watak tu bile single movie dia..


adakah dia hensem?..semestinya



macho tak?..tapi kesian kena jentik dengan the hulk sebab menyibuk..jahat betul..


after captain america & thor bagi aku dia yang macho..


sape tak kenal sila terjun laut sekarang...


lat but not least...si hijau..


satu2nya bunga dalam superhero..kalau superhero yang lain takde kena mengena..tapi dia ada kena mengena dengan hawkeye



*semua picture credit to google

No comments: