Wednesday, December 22, 2010

shopping lagi dan lagi...

pergh...tak penah2 habiskan duit sebanyak ini beli barang2 komputer
aku bajet rm500...
mana taw terlebih nanti boleh masuk kan balik...
tapi beli punya beli...
tinggal rm50 je..
inipun ada ura2 nak kena kuarkan balik...
duit pulak makin surut kat bank tu..
kena jimat ni...
aku mana ada side income...
duit ptptn ni la aku kena harapkan...
memandangkan takde kamera untuk di'capture'...
terpaksalah aku bergoogle utk tunjuk kat korang...
inilah usb hub yg aku beli..pink... 

vacuum utk keyboard...mentang2 kecik..jgn pulak korang pi vacuum lubang idung adik ngan kucing korang..tak senonoh tu..


the most wanted thing..external hard disk..lagi sekali berwarna pink..

celcom broadband..dapatlah aku berinternet setiap hari...


tak terkecuali ink warna utk printer aku...

No comments: