Thursday, October 27, 2011

spontaneous friday..(argh..tibai je)...

mulai hari ni (28/10/2011) sampai la ke (30/10/2011)...kos aku akan buat kem geoid..aktiviti tahunan katanya..dalam hati aku ..'macam la takde xtvt tahunan lain'..kem jugak...bak kata org yg organize...'semua orang wajib involve'..padahal aku tak pernah dengar harus ke sunat ke bab2 join xtvt..nak tak nak terpaksala aku hulur duit sampai rm120 untuk kem ni...apesal la mahal sangat kan...dah la sem ni sem sengkek aku...kuarkan duit lagi...nasib ko la dyanna..nak buat cemane...sepanjang minggu ni aku mengalami gangguan mental gara2 niat aku mahu tarik diri...tapi bila pikir empatbelaspuluhratusribujuta kali...aku kena pegi jugak...so, esok2 pepagi buta dah bertolak..sempat la aku capture masa aku tengah packing tu...

tengok la tu...bergunung seluar aku bawak...3 4 pakai..yang lain wat sparepart..

baju pun kena bergunung gak...

aku lagi suka bawak beg traveller besar gedabak ni...senang

buat santap dalam bas dengan khemah...
p/s : ekceli kan...banyak entri dalam pala otak ni nak tulis..tapi sebab takde masa gara2 esaimen yg melambak tambah2 kem plak ni...aq terpaksa postpone...

No comments: