Saturday, April 21, 2012

turn to 21..

adoh mak jemah aii..pejam celik pejam celik dah 21 aku..tanggal 19/4 hari tu ganjil la umur aku jadi 21..seriously tak sangka ok..by the way..thank you so much for all the wishes..aku pun dah balas sume wish tu (bajet retis le tu)..tapi yang pasti wish2 yang aku dapat memang lagi banyak dari tahun lepas..even celebrate pun lain..kalau tahun lepas aku celebrate birthday ni with my ex and family but this year is better..I'm celebrate it with my loved ones..family and friends..aku memang terharu giler kat kawan2 aku yang sanggup celebrate birthday aku..aku tak pernah rasa camni..aku pun ada spend duit sikit beli kek for my family..setahun sekali je..ape salahnya..but before that, aku celebrate dengan kawan2 aku..

excited nak potong kek..


with my best friend..I lap u lebih la..haha
with another my best friend...thanx sangat2 kat korang..#sambillapairmata..

*ekceli ada lagi sorang kawan yang celebrate birthday ni..tapi atas permintaan dia, gambar dia aku tak boleh letak...

lepas celebrate birthday dengan kawan2, celebrate dengan family pulak..





No comments: