Monday, July 2, 2012

sepintas lalu..

waduh waduh..udah lama beneran ni enggak diupdate blognya..last pun dua bulan lepas...tapi traffic blog hari2 bertambah...sape je la yang jadi silent reader kat blog aku ni..komen2 tetap najwa latif...#sigh...tapi takpe la..at least aku tau ada pembaca kat blog aku..ye dak..ok..entri kali ni cuma nak bagitau hal2 sepintas lalu je yang aku rasa menarik untuk dikongsi dengan korang..

1. coolblog kegemaran ramai...
- sape tak suka coolblog sila angkat kaki..nak tengok sikit..huhu..dalam 10 orang mesti sorang je kan yang tak suka coolblog...senang nak dapat coolblog ni sekarang..kat mana2 ada...feveret aku mesti la chocolate oreo..tapi baru2 ni aku tertarik pulak tengok cover cup coolblog tu...dulu cover tu biasa2 je tak heran pun tapi sekarang makin cute la.. #bagiaku..bagi korang mesti biasa2 je kan..





2. number of total pageview blog yang cantik...pagi2 jee bile bukak blog ni aku tengok total pageview aku lebih kurang sama dengan jumlah follower...cuma bezanya ada tambahan 00 kat belakang number pageview tu...


3. lately ni aku busy dengan survey camp yang penat giler lagi penat letih...mula2 je dah kena tanned sebab 12 jam kat bawah matahari selama seminggu..(sekarang ni pun tengah mengalami simptom kulit muka yang mengelupas + tone warna yang gelap + kering)...sekarang ni hanya duduk dalam lab menghadap lappy..dah macam keje ofis aku tengok..


kami jadi pekerja kontraktor tak bergaji di situ ye.. kredit to fb feena kamal
4. ini cerita yang sedih buat peminat kucing (aku la tu)..anak kucing yang kitorang bela 4/5 bulan baru je mati sebab virus..tak sempat nak tengok dia membesar to become the next 'memek'..nak buat cemane kan...kesian dengan adik dia lagi sekor...dia dah takde kawan nak bawak bergurau lagi..


just wanna see he become like his brother but unfortunately not.. sob3...

No comments: