Sunday, April 21, 2013

Happy 22nd Birthday To Me

ye saya dah 22 tahun..nampaknya angka depan dah sama dengan angka belakang...seriously tak sedar *sambiltamparpipisendiri.... by the way, terima kasih pada sape yang wish kat aku sama ada dari facebook,twitter, instagram dan juga mesej dari phone...whatsapp ku tak join..sebab tak ramai member yang pakai *sedihdisitu...lots of thanx untuk mum sebab sanggup belikan kek untuk akak...T_T...

cuma tu la yang menarik perhatian bile ibu wish birthday sambil menyatakan walaupun umur 22 tapi perangai macam budak2..huaaa..budak2 ke aku ni..mungkin faktor babyface menjadikan aku budak2 *perasan....disebabkan itu..aku berjanji yang aku akan lebih matang...entah jadi entah tidak...hmmm...sebab matang ni terlalu common..ada matang dari segi pemikiran, matang menyelesaikan masalah, matang berdepan dengan masalah...matang dari segi bergaul dan berkomunikasi dengan semua orang...adakah faktor aku berkawan mempengaruhi pemikiran aku...yang aku tau kawan2 aku sume macam budak2..sebab nak jadi matang cam bosan je...kalau matang takde sifat giler2...kan2...

gigih ibu jalan dari tempat keje ke jusco sebab nak beli this nice cake.. :')

sambil dengar single baru kumpulan forteen - kita sambil membayangkan izzue islam wish birthday kat aku.. *bermimpidisianghari...

sambil itu juga membuat statement kepada semua orang bahawa sebenarnya saya isteri dia.. *oksilemuntahhijausekarang
I get this awesome present..thank you my dear Adah Rashid

di sebalik beg kertas + surat kabo..hehe


#pengakuan jujur..walaupun dah umur 22 tapi kan aku belum daftar untuk jadi pengundi lagi...so memang takde muncul kat mana2 pusat mengundi ok...buat yang dah daftar...buat la pilihan dengan bijak..nak cakap lebih2 aku bukan ahli politik..kalau nak..

No comments: