Wednesday, July 29, 2015

Current obsession

looks weird lagikan pelik...

but now I'm obsessed with blogwalking sampai la first entry diorang buat...scroll and scroll and keep tekan 'View More' sampai button tu dah takde untuk ditekan...

so nasib la blogger sape aku explore and read by entry...hehe...sile la check korang punya traffic ye..kbye..kalau tak leh check sile panggil polis trafik polis entri wan tu jaga... (that's not right lyric actually?...

maap maap maap....



what's the benefit...

I'm encourage myself to read...sebab sekarang I'm not reading novel...pause buat sementara..so I'm read blog...

sedikit sebanyak I get the idea what should I write for the new entry...

kalau tak belek2 gambar..bukak new post tapi lepas tu tutup balik new post baca post2 lama...kepelikan apekah...

No comments: