Saturday, October 29, 2016

My Shopping List : September 2016

Mungkin sebab penangan aku keje overtime lebih sikit so that's why gaji yang masuk tu aku boleh buat beli barang2 yang aku nak..yes..my finance is really crucial now...lebih kurang sama la dengan ekonomi Malaysia sekarang..senak sesenak senaknya...dan aku pun dah cuba untuk bawak bekal dari rumah..so memang teramat jimat cos duit yang ada tu aku peruntukkan untuk duit minyak sahaja...I'm just spen rm1 or rm0 bcos of this bekal...effective right..walaupun bekal tu hanya takat lebihan lauk semalam..sometimes nasi pun takde..so pegi warung sebelah ofis and buy nasi dengan harga rm0.50 sahaja (sebab aku amek separuh)...huahua..



plug yang boleh cucuk 2 usb..senang nak cas fon dengan powerbank sekali...






bior la gambar menyenget...ini lah yg terjadi tiap kali masuk diy..benda yang tak perlu akan diperlukan serta merta.



of course..the basic things we need every month especially women





who else doesn't need tissue..



ni gara2 ofismate terlebih beli..so dah alang2 jual murah sikit ku beli jua...



ni gara2 HE ok...dia yang nak tanya owner kedai kalau jual beg dengan kotak tudung ni berapa..so grab la..at last kotak tu aku buat letak tudung naelofar..


teruknya muka lahai...hmmm..ni ngendeng belikan lagi satu tudung..hehe

No comments: