Monday, January 17, 2011

aku perlu bersabar....

ni bukan sabar sebab ape...
terpaksa menahan nafsu godaan membeli barang2 yang aku impikan...
sesape yang terlupa atau senang cter tak tahu barang ape..
meh aku recap balik, korang tengok la kat link ni....
barang2 tu la...
masalah utama ape lg...
masalah kewangan...
duit confirm tak cukup...
lecture pun ada pesan, nanti akan ada satu program pi luar negara...
U cuma bagi peruntukan rm1k sorang...
yang the rest tu pepandai korang la nak cari cemane...
aduh, bisa botak kepala ni...
cemane la nak cari duit lebih ya....
pikir pikir...



0 comments:

 

Dyan Template by Ipietoon Cute Blog Design