Friday, October 7, 2011

event yg ntah hape2...

alkisahnya bermula bila coach aku cakap ada pertandingan permainan tradisional hari sabtu pagi..so, setiap kursus kena la hantar wakil..aku pun mewakilkan diri aku untuk main congkak....mula2 diorsng beritahu aku yang game tu stat pukul 8 pagi...tapi bila malam teater tu kata pukul 9 pagi..so, nak selamat aku stg la pukul 8.30 pagi (tengah2 la tu)...sekali bila datang, budak2 lain takde..yg ada pun 2 3 kerat je...so, aku ngan member aku lepak sat kat library (bkn dalam la, luar je)...sementara tunggu budak2 lain datang...pukul 9 kitorang datang balik...baru la ada orang..sekali diberitahu game stat pukul 10 pagi..la gitu plak...memang sengaja diberitahu biar dtg awal skit..ok fine kalau itu cara diorang...kitorang pun pi la sarap...


dalam pukul 9.30 pagi dtg balik register...pastu pukul 10 pagi ada taklimat sikit...masalhnya sekarang yang buat aku hilang sabar bila pukul 10 pagi baru la nak terhegeh-hegeh nak sediakan barang..nak susun nama ape sume..aku dah mula cakap kat kawan aku aku nak balik...lantak la nama dah ada ke lum...mula2 dye tak setuju...last2 dye setuju..sebab ada benda yang dye tak puas hati...so, dgn selamber dek je kitorang blah without inform anything....nak marah...marah la...dah la cara lambat..pastu plak ajk nya agak kurang asam lagi kurang ajar...aku pun macam dah serik nak join ape2 kalau dah mcam ni la caranya..aku lagi respect organizer teater la..even first time diorang organize..at least puas hati....



No comments: