Tuesday, January 15, 2013

minggu peperiksaan


Alhamdulillah..habis sudah exam…fuhhh..tapi habis exam ni bukan bermaksud aku boleh duduk lepak goyang kaki..tidak sama sekali…aku kena bersedia mental dan fizikal untuk stay dalam makmal computer dari pagi sampai ke malam selama 3 minggu..bukan 3 hari tapi 3 minggu…oh survey camp..kenapakah kau mesti wujud dalam hidup aku.. (ok sile jangan layan kemeroyanan aku)…sambil aku mengupdate blog sambil mendengar muzik kitaro.. (aku tak sure la budak2 zaman sekarang kenal ke tidak dengan kitaro ni..kalau aku Tanya si Justin bieber ke…adele ke diorang tau la..lagi2 aku Tanya kumpulan big bang..dari a sampai z diorang gebang…hmmm)…life kalau exam memang berubah sikit dari biasa…tapi nak kata tido lambat bangun awal tu benda biasa..yang tak biasa akan lebih masa 8 jam menghadap nota…kalau bukan musim exam 8 jam menghadap cerita korea (itu bukan aku)…aku layan betul ke bohong… sangat syok tengok artis kena Karen…di atas meja mula la penuh dengan buku2 dan nota2..nak meronggeng time exam memang tak la kan…akan buang banyak masa di situ…huhu…benda enjoy2 akan ditolak ke tepi dulu…minuman aku waktu minggu peperiksaan ni hanya nescafe dan white coffee..bersilih ganti..kejap2 nes kejap white coffee... 

di suatu petang... aaaaa... (korang sambung la sendiri)...

bukan ape ni..mengamuk pada hari terakhir exam tapi ditangguh ke petang...

motif????

sebelah nota..sebelah betul ke bohong....

saje nak tunjuk gigihnya study....

saje sepahkan...hehe...

paling suka yang classic punya... tapi kena tambah susu sikit.. tak nak pun boleh tapi a  little bit pahit.. 
tak manis susu..tak pahit nescafe..hanya biasa2... 

2 comments:

Saya Suka GIS said...

perghhh regression model...

Nurul Dyanna said...

itulah yang saya belajar...