Sunday, February 10, 2013

Bile shopping & makan2 menjadi terapi..

selain jalan2 bersama temen2..jalan2 dengan keluarga juga amat la menyeronokkan...thank you Allah kerana mendapat ibu yang sporting...tapi satu je perangai aku yang tak boleh dielakkan..pantang pegang duit banyak..memang sederas air terjun di Venezuela...tau2 je tinggal bape hengget je..adoii teruk betuii perangai aku ni..cemane nak elakkan pun tak tau la...any tips????

selalunya kalau jalan2 dengan family ni paling jauh pun pergi tesco plentong..pilihan family aku kalau pergi shopping beli barang keperluan asas adalah tesco sebab dia murah dan paling aku suka susun atur barang yang kemas instead sewaktu dengannya...paling dekat of course jusco tmn u & umall...

entri kali ni memang less talking and more pictures. sebab tak tau nak cakap ape lagi...


                      
                 1st Place : Pesta Konvo UTM...2 kali setahun..walaupun jual benda sama tiap2 kali                  

                                                   ada..tapi sentiasa ada attention dari student

maybelline bb cream, galaxy y casin, tudung syria hijau




burger bakar...looks messy tapi sedap...

2nd Place : Jusco Taman U, popular bile duit ptptn baru masuk..memang merata muka student..itu kalau awal sem..kalau akhir sem penuh dengan muka student yang dapat biasiswa JPA..(bukan aku, masih belum layak lagi nak dapat...

Restoran Sedap Corner

Air Bandung (jus curious kalau pegi Bandung Indonesia tu ada tak air ni???)

Teh Ais

Kuay Teaw Goreng (so far inilah paling sedap yg pernah aku makan)..Restoran Singgah Selalu pun sedap gak... 

ini namanya Pad Thai.. (nama pun thai so makanan thailand la ni..)

as a cushion kalau kaki melecet kat bahagian belakang..aq letak kat flats aku...dah letak benda alah ni baru boleh jalan dgn selesanya pun...

Garnier mask... my feveret brand...

garnier scrub

himpunan produk garnier yang aku ada...
singgah makan kat Johnny's..adoii dah makin tak sedap makanan dia..dah la pekerja rata2 bangla...

honestly Bata punya sandal memang selesa..harga pun murah dan suitable untuk student... nak cantik dan selesa beratus woo...



3rd Place : Jusco Bukit Indah...tak ingat bape kali datang sini...paling suka masuk Daiso..banyak jual barang cute kat situ...next time nak pi sana nak tengok wayang...




hasil borongan di Jusco Bukit Indah..

most wanted thing...pinky & fluffy

No comments: