Thursday, June 13, 2013

Baucer rm250...


nak dibandingkan jumlah mula2 dapat dulu..jumlah kali ni banyak sikit..
so memang banyak sikit la barang aku beli...
tapi rasa tak cukup tu tetap ada...
heran betul bile tengok member2 sikit punya liat nak habiskan baucer buku tu...
biasa dengar "tak tau nak beli ape"..
nak aje cakap.. " meh bagi aku meh..kompem satu hari dah habis"..
so ni barang2 yang aku beli...

banyak jugak alat tulis yang aku rembat...target rm50 tapi over lak...





tajuknya yang buat aku tertarik untuk grab tapi sampai sekarang tak sempat nak baca...hehe

terpaksa book buku ni sebab penat ulang-alik asyik takde je...lepas episod pertama drama tu baru aku ada chance nak baca novel ni..


ni versi drama..seriously memang kena sangat...yang tak kena novel setebal tu tapi drama takat 13 episod je...


the other books yang aku beli..sekarang ni tengah baca buku "LICIK"...



niat nak belikan untuk sepupu..ingatkan biasa2 je tapi member cakap buku ni best...knowledgeable sikit... - pic kredit to google


nama heroin dalam novel ni
DIAN ZARA....


hanya 2 tempat je aku habiskan baucer buku ni...

1. MPH Jusco Taman Universiti (dekat dengan rumah..ape ada hal)..
2. Rainbow Stationary Taman Universiti...

*why MPH and why not popular takpun badan cemerlang kat angsana tu..well..mph je takde banyak cekadak sangat nak compare dengan dua2 kedai buku tu..kalau popular dengan badan...hanya 20% benda bukan akademik yang diorang kasi beli...so lagi 80% hanya buku akademik semata..oh tidak..buku2 kat library tu pun tak habis explore lagi..lagikan nak beli buku...


No comments: