Thursday, June 13, 2013

life as a student (part 4 and final part)..

ok ok this time last citer pasal life aku as a student...

kalau nak recap balik entri dari part 1 sampai part 3..aku kasi link..senang sikit keje...

Part 1
Part 2
Part 3

ingat lagi tak pasal non stop print yang aku buat dari pagi sampai malam tu?
kalau tak ingat sile tengok entri ni...
then benda yang aku agak memang betul2 jadi..
ape jadi tau..
printer tu jadi rosak...
cartridge hitam buat perangai..
adoii time tengah esaimen menggunung time tu jugak la nak buat hal ye ko..
sumenyer kena settle sebelum pegi taman negara..
tapi minggu nak pegi taman negara tu kan...
almost sume lecturer paham keadaan kitroang dengan meniadakan (betul ke word ni..argh lantak la)... kelas...
so bile takde kelas amek chance siapkan esaimen..
tapi kalau ikutkan ada 2 esaimen kena hantar hari khamis...
kerana muka kesian lagi seposen maka dua2 esaimen di extendkan selepas cuti mid sem...
ni yang berlaku hari sebelum pegi taman negara..

monday -  1 class 1 assignment
tuesday - no class
wednesday - 2 class 1 assignment
thursday - no class no assignment 1 trip

ni cerita taman negara saya pada siapa2 yang belum baca...

the second thing ni pulak cerita yang menggembirakan...
tak expect pun tapi terjadi pulak..
my feveret artis faizal tahir reply my tweet...

ft bahasakan "saya" dalam tweetnya....


ok finally i'm done for tell this story..mintak maaf banyak2 sebab takes lama sangat masa..nak buat cemane..ada idea takde masa pun tak jalan..ada masa tapi takde idea pun tak jalan...my bad.... :(

selama 4 minggu (1 part 1 minggu) kire macam2 terjadi kat diri ini..ada manis ada masam ada pahit..ada jugak sampai jadi salah faham antara kawan2 sume...but we really do not have time untuk pandang balik ke belakang..jus jadikan ianya sebagai pengajaran untuk memperbaiki diri... 

No comments: