Wednesday, July 24, 2013

16 Ramadhan...

argh..boring..
dari kelmarin takde keje nak buat..
keje dah lama siap...
hanya tunggu supervisor panggil dan bagitau keje ape kena buat..
selagi tak panggil..
selagi tu buat keje sendiri..
blogwalking ke..
tengok movie ke...
yang penting bukan duduk termenung..
tu je...
but atleast aku boleh buat benda2 yang selama ni aku tangguh2 nak buat kan..
macam kemaskini blog sume..
blogwalking & tengok movie juga antara benda yg aku tangguh selama ni..
sebab sebelum praktikal ni busy ya amat..
sekarang ni aku duk asingkan jenis2 blog yang aku follow selama ni..
ada blog shopping..
ada blog photography..
ada blog penulis2 novel..
ada jugak blog artis2...
jenguk2 timeline twitter..
member2 pun ada yang takde keje..
ni dah separuh Ramadhan..
so mood raya pun makin kuat di hati ini...
tapi baju raya tak beli lagi...
takpe2..tunggu adik je ni...

carik tajuk psm..
memang tak la..
idea tak datang lagi ni...
pikir nak buat pasal pollution..
penangan projek GIS Application punya pasal la ni...
dah cakap kat encik uznir pasal idea tu..
tapi cakap je la.
mencarik nya tak..
pemalas betul rasa diri ni...

header baru...nak hias lebih2 header  memang tak reti..last2 pakai mata sendiri buat hiasan...

tatap muka mamat jambu ni pun tidak memboringkan.. *gatal..

dengar lagu ni banyak kali..best sangat..macam kena dengan lirik..




No comments: