Sunday, January 15, 2017

My Shopping List : January 2017

this month of January is the only month I'm waiting for..sebab involve dalam asb,,,so bulan 1 la bulan paling sesuai untuk keluarkan dividen..so do I...wuhuu...u know..since I moved out from kuarters...financial problem is like a common problem to me...always think about the budget..and have to think twice if I wanna buy something not so necessary...

so boleh la dikatakan bulan 1 adalah bulan membalas dendam..ok I lie..not this month but last month when SuamikuTuanFarmasi balik dari Dubai and take me to shop....heee...so I'm just buy what I wanna buy...kbye...roti bhai..mumbai...ci__________..yg tu jangan sebut..




dah alang2 watson buat sale kat supplement blackmore..so grab je la...atas nasihat SuamikuTuanFarmasi, multivitamin is a suitable supplement dari beli byk2 jenis vitamin berasingan




ini dinamakan pembasmian toilet tahap gaban...bukan takat kena bersih..wangi sekali tau...




the cheap short pants dgn mask muka 4 keping rm10



 untuk praktis pakai liquid eyeliner...practice makes perfect..





setelah internet sebelumnya telah diterminate successfully, amek plan internet baru..lebih puas hati..sampai aku rasa nape la aku tak amek plan ni dulu...hmmm



I don't know when I last to have this passport..before 6 years kot...




Got this detox supplement bile tengok catalog kat cosway..effective sangat...lagi2 untuk aku yg ada digestion problem




because of the effectiveness..aku beli lagi 3...dahsyat dahsyat..




dah lama aku ada masalah bibir kering ni...so bile search kat guardian..cuba nasib beli lip defense ni..



perempuan bile tengok sale secara wholesale be like...




first purchase from lazada...ni kes terpengaruh dengan ofimate aku nabila la..kalau tak website lazada tu memang idoknyer nak tengok



and He give me this sebagai pelengkap..boleh la feeling2 korean sikit bile tenyeh benda ni kat muka (macam takde kaitan je)...




this is the complete set of my skincare..sume except multicleanser by He


  
bateri buat hidupkan facial massager tu..also from He


ok tisu terbalik


colour pencil because the previous one pendek giler..this one too by He

I'm 26 and I know it..He buy it...huhu


give by He...buat cure sakit kepala mabuk2 sume
He said..ni temporary je sebab selipar selalu pakai dah jahanam tapaknya...ok He

I'm short and I know it..






almost nak beli on9 but my mum kata tak payah..nasib baik jumpe kat Jusco Bukit Indah..finally..


carik diari dengan bekas pensil kat daiso je...beli diari mahal2 kite bukannya eksekutif...

(Melaka mali..kedai tak tau)..masa adik sibuk usha baju dia aku dengan He pun sibuk la tengok ape2 benda yang boleh beli..terjumpa la passport cover pink ni..
(Melaka mali..kedai korea kat mahkota parade)...tapi barang tulis Japan..apekah..tak kisah..janji aku dapat bath sponge + shower cap = rm 5..


(Melaka mali..kedai..Guardian)..beli 3 rm5..so aku amek 6 baru soploh hinggit..


(Melaka mali..kedai..Daiso).. melaka jugak aku beli..tpi dah carik kat jusco bukit indah tarak..

Give by He cos I will travel a lot this year...maybe...


apelah gunanya kalau ada bajet tapi tak buat treatment resdung...walaupun sakit tapi for my sinus sake..I have to...
benda bulat pink ni sebenarnya pewangi toilet..yg owl tu sleeping mask...jumpe kat DIY skudai parade...total tak sampai rm5 pun...




Got this last minute umbrella masa gi Melaka aritu...beli kat 7 Eleven..dah alang2 beli kupon letak kereta aritu...


tujuan aku beli kitkat hanya lah untuk mendapatkan merchandise hello kitty je..coklat memang takkan habis dimakan...


kitkat..why u so nice to me.. *terharusangat...


No comments: